پر فروش‌ ترین کاشی سرامیک های کف سال 2022

پر فروش‌ ترین کاشی سرامیک های کف سال 2022

پر فروش‌ ترین کاشی سرامیک های کف سال 2022

اخیرا باز سازی و نو سازی خانه ها برای صاحبان و طراحان ملک، کار بسیار مهمی محسوب می شود. جنس و مصالح خوب برای صاحبان و طراحان یکی از مهم ترین موارد است ک باید به آن توجه کنند. ما در این مقاله به شما می گوییم که چرا کاشی و سرامیک برای کف پوش ملکتان بهتر است و پر فروش ترین و بهترین سرامیک های سال 2022 که یکی از آن ها کاشی معرق است را به شما معرفی می کنیم. همچنین در انتخاب برای چیدمان، سایز، رنگ، ابعاد، ظاهر و مدل به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب بر اساس سلیقه و همچنین طراحی و سبک ملک خود داشته باشید.

پر فروش ترین کاشی سرامیک ها کدامند؟

در سال 2022 انواع مختلفی از کاشی ها تولید و عرضه شدند که در ادامه با پر فروش ترین آن ها اشنا می شوید.

سرامیک شش ضلعی یا شش گوش کف

کاشی های شش ضلعی از جمله کاشی های کالسیک و مدرن هستند. این کاشی های شش گوش بسیار زیبا به نظر می رسند و طرح خاصی دارند. کاشی های شش گوش در قرن بیستم مورد توجه مردم قرار گرفتند و محبوبیت پیدا کردند. این کاشی ها در اشپزخانه با کاشی های ساب وی مورد استفاده قرار می گیرند. در آینده این کاشی ها با ظاهر بسیار مدرن، زیبا، تیز، تمیز، در رنگ های خاکستری، سفید و سیاه ارائه خواهند شد.

کاشی معرق

کاشی معرق با طرح سنتی از بریده های کاشی های دیگر تهیه شده است. بریده ها دارای نقوش و رنگ های متفاوت هستند که در کنار یکدیگر قرار می گیرند و تصویری جذاب را تشکیل می دهند. از دوران قدیم تاکنون از این کاشی به عنوان زینت بخش فضا استفاده شده است. البته این کاشی نه تنها زینت بخش بوده، بلکه استحکام فوق العاده بالایی به مکان مورد استفاده می دهد. از آنجایی که ظاهر این کاشی شبیه به کاشی هفت رنگ است، باید در هنگام خرید بسیار توجه کنید.

سرامیک فن یا پولک ماهی

این کاشی به نام گوش ماهی نیز شناخته می شود. کاشی فن یکی از به روز ترین کاشی های امروزی به حساب می شود و در ساخت کفپوش و دیوار ها نیز به کار می رود. اکثر مردم این کاشی ها را برای بدنه حمام انتخاب می کنند. کاشی های پولک ماهی ظاهر زیبایی دارند که تاثیر ماندگاری شان مطمئنا زیاد است. این کاشی اخیرا مورد پسند مردم قرار گرفته است، اما احتمال زیادی دارد ک از مد بیوفتند.

کاشی سرامیک گرد

کاشی های مربع، کاشی سنتی به نظر می آیند و قدیمی شده اند. امروزه تولید کنندگان تمرکز خود را بیشتر روی اشکال دیگری گذاشته اند که ظاهری چشم نوازتر و زیباتر دارند. کاشی های دایره ای، کف را مدرن تر نشان می دهند. این کاشی زیر مجموعه کاشی معرق محسوب می شود. کاشی های دایره ای به کاشی پنی یا پنی گرد نیز معروف اند. این کاشی ها در اندازه های مختلف وجود دارند که اغلب در رنگ‌ های متضاد مانند سیاه و سفید کار می شوند تا ظاهری تصادفی ایجاد کنند. کاشی های گرد برای کفپوش، ترند همیشگی ندارند و بهتر است آن را به عنوان کاشی بین کابینتی یا بک اسپلش استفاده کنید.

سرامیک دیاموند یا الماسی

این کاشی ها برای کف جلوه ی بسیار زیبا، لوکس و کلاسیکی دارند. شما می توانید از کاشی های الماسی برای زیبا تر شدن خانه تان استفاده کنید بدون اینکه وقت زیادی تلف شود. یکی از ویژگی های خاص این کاشی، این است که برای ایجاد الگو ها و ظاهر های مختلف استفاده می شود. از ویژگی های بارز آن ایجاد توهم مکعب های سه بعدی در زمان حضور نور است. کاشی های دیاموند اندازه کافی برای کلاسیک بودند دارند و زود از مد نمی افتند. همچنین طول عمر بالایی را شامل می شوند.

کاشی طرح عربسک یا اسلیمی

یکی از معروف ترین کاشی های سال 2022 کاشی عربسک یا اسلیمی است ک شکل برجسته دارد. حالت برجستگی و موجی کاشی، ظرافت و زیبایی را به هر اتاقی می بخشد. برای داشتن ظاهر برجسته تر می توانید از رنگ های تضاد یا رنگ های متنوع استفاده کنید. اگر تمایل دارید می‌ توانید کل کف را با کاشی موزاییکی اسیمی بپوشانید. این کاشی ها می توانند به عنوان طرح ثابت تا چندین سال بمانند و به زودی از مد نمی افتند.

کاشی خطی

این کاشی های واقعا ریز، قابلیت ترکیب با سایر رنگ ها را دارند. طراحان، کاشی های خطی را در سبک های مختلفی مانند شیشه، سنگ و حتی فلز در الگو های چشم نواز استفاده می کنند. این کاشی ها را در بسیاری از مناطق می توانید ببینید. نوع کاشی خطی، سرگرم کننده و خلاقانه است، اما قدرت ماندگاریی کوتاهی دارد.

کاشی مثلثی طرح مثلث و نقطه کلاسیک

جنس این کاشی مانند کاشی الماسی است. شما می توانید با کاشی طرح مثلث و نقطه کلاسیک، ظاهری کلاسیک و مرمری به فضای مورد نظر تان بدهید. می توانید از رنگ های متضاد این کاشی ها استفاده کرده و فضایی برجسته‌ و بولد ایجاد کنید. با کاشی مثلثی طرح مثلث و نقطه کلاسیک می توانید کاشی های الماسی و شش ضلعی را نیز پیاده سازی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله با پر فروش ترین کاشی های سال 2022 آشنا شدید. از آنجایی که امروزه تولید کاشی به طرز چشمگیری افزایش یافته است، توصیه می شود قبل از خرید حتما اطلاعات کامل از کیفیت بهترین کاشی داشته باشید. کاشی‌های معرق از بهترین کاشی ها هستند. گروه کاشی پنجه پور به عنوان برترین تولید کننده کاشی دست ساز در ایران شناخته شده است. این مجموعه با ارائه انواع کاشی ها و همچنین شکل و چیدمان مناسب آن ها، به شما کمک می کند متناسب با بودجه و نیاز، بهترین کاشی را خریداری کرده و با بهترین شکل، پیاده سازی کنید.

سوالات متداول

  1. پر فروش ترین کاشی های سال 2022. کدامند؟

دیاموند، گرد، فن، شش گوش کف، عربسک، خطی، طرح مثلث و نقطه کلاسیک و معرق

  1. مهم ترین ویژگی کاشی معرق چیست؟

از بریده های کاشی های دیگر با نقوش و رنگ های مختلف تولید می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *