استفاده از کاشی طرح دار در دکوارسیون آشپزخانه

مقدمه

آشپزخانه به عنوان مهمترین قسمت در هر ساختمان، نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در دکوراسیون ساختمان ها دارد. توجه به نوع طراحی به کار رفته در آشپزخانه های کوچک و بزرگ نیز حائز اهمیت می باشد. طراحی نامناسب فضای آشپزخانه باعث ایجاد تاثیرات منفی در کل فضای ساختمان ها می شود. یکی از مهمترین المان هایی که در طراحی آشپزخانه بسیار تاثیرگذار است، انتخاب بهترین طرح و مدل برای کاشی های کف و دیوارهای آشپزخانه می باشد. امروزه استفاده از کاشی های طرح دار برای آشپزخانه به دلیل رنگبندی بسیار متنوعی که دارند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای پروژه های ساختمانی خود بهتر است به مراکز معتبری که در زمینه تولید و فروش کاشی سنتی و طرحدار و… فعالیت می کنند، مراجعه کرده و کاشی مورد نیاز خود را در ابعاد و سایزهای مختلف سفارش دهید. ما در این مقاله قصد داریم در ارتباط با دلایل استفاده از کاشی طرحدار برای آشپزخانه و راهکارهای انتخاب بهترین طرح و مدل آن توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

گروه کاشی پنچه پور به عنوان یکی از بهترین مراکزی که در شهر اصفهان در زمینه طراحی و تولید کاشی سنتی و انواع کاشی های دست ساز فعالیت دارد، قادر است سبک های مختلف کاشی را با قیمت های بسیار متفاوت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. تنوع بسیار بالای کاشی های دست ساز مجموعه پنچه پور باعث شده است تا این مجموعه بتواند تمامی سلیقه و نیازهای مشتریان خود را برطرف کند. اگر شما عزیزان نیز برای تغییر دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی ساختمان های نیاز به استفاده از کاشی دست ساز را دارید، می توانید با اطمینان خاطر به این مجموعه مراجعه کرده و محصول مد نظر خود را سفارش دهید.

کاشی طرحدار برای آشپزخانه

کاشی های طرحدار با الهام از هنر ایرانی طراحی و تولید می شوند. استفاده از این نوع کاشی ها می تواند زیبایی آشپزخانه ها را دو چندان کند. کاشی های طرحدار در زمان تولید در درجه حرارت بسیار بالایی قرار می گیرند، این امر باعث می شود تا درجه سختی آن ها نیز افزایش یابد. از این جهت کاشی های طرحدار برای کف آشپزخانه های نیز قابل استفاده می باشند. نوع اندازه ای که برای کاشی های آشپزخانه خود انتخاب می کنید و همچنین روش نصب آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در برخی موارد ممکن است به دلیل نصب غیر اصولی کاشی ها ، طرح نهایی آن جلوه بسیار زیبایی نداشته باشد. با توجه به الگوهایی که در کاشی های سنتی به کار رفته است، باید آن ها را در فاصله های مناسبی به یکدیگر بچسبانید. نصب کاشی های طرحدار امری بسیار تخصصی است که تنها توسط افراد متخصص و باتجربه در این زمینه قابل انجام می باشد.

برای نصب کاشی های طرحدار آشپزخانه می توانید از چسب و ملات استفاده کنید. پس از اندازه گیری متراژ و مساحت آشپزخانه های خود می توانید انواع طرح و مدل های کاشی ها را از گروه پنچه پور خریداری کنید. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز تولید کننده کاشی معرق و با سابقه درخشانی که در طی سالیان فعالیت خود بدست آورده است، توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. استفاده از کاشی های طرحدار و مدرن مجموعه پنچه پور می تواند پازل های بسیار جذابی را در فضای آشپزخانه های شما ایجاد کند. در صورتی که قصد خریداری کاشی های مدرن را به صورت عمده و در حجم بسیار بالا برای پروژه های ساختمانی خود دارید، می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. پس از ثبت سفارشات خود در این مجموعه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، کاشی مد نظر خود را دریافت کنید.

مدل کاشی آشپزخانه مدرن

کاشی هایی طرحدار که برای آشپزخانه ها مدرن استفاده می شوند در طرح های شش ضلعی، چهار ضلعی، مربع، مستطیل، برجسته و به شکل ساده و گلدار در بازار موجود می باشند. کاشی ها از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار می باشند. لایه لعابی که بر روی سطح کاشی های مدرن وجود دارد، باعث شده است تا در برابر شکسته شدن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. کاشی که برای آشپزخانه استفاده می شود باید از کیفیت قابل قبولی برخودار باشد.

بسته به نوع دکوراسیونی که برای آشپزخانه های خود انتخاب می کنید، ممکن است نیاز باشد تا کاشی های طرحدار در کنار سایر مصالح ساختمانی دیگر استفاده شود. بهتر است انواع مدل کاشی مدرن برای آشپزخانه های خود را به گونه ای انتخاب کنید که با کابینت و کف آشپزخانه هماهنگی داشته باشند. در صورتی که قصد دارید از کاشی برای کف آشپزخانه استفاده کنید، بهتر است علاوه بر توجه به طرح و مدل به میزان مقاومت و دوام آن ها نیز توجه کنید. کاشی هایی که برای کف آشپزخانه استفاده می شوند به دلیل تردد بسیار بالا، باید از قابلیت تحمل فشار بالایی برخوردار باشند.

جمع بندی نهایی

همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم از کاشی معرق و دست ساز در فضای آشپزخانه و برای طراحی دکوراسیون آن استفاده می شود. بهتر است به نوع رنگ و طرح های به کار رفته در کاشی های آشپزخانه دقت کنید. در آشپزخانه هایی با متراژ کم استفاده از طرح های بسیار شلوغ کاشی، می تواند باعث کوچک تر دیده فضای آشپزخانه شود. از این جهت بسیار مهم است که بسته به سبک دکوارسیون ساختمان های خود و فضای آشپزخانه، از بهترین طرح و مدل کاشی برای کف و بدنه آشپزخانه استفاده کنید. در صورتی که زمینه انتخاب کاشی طرحدار برای آشپزخانه هیچ گونه اطلاعاتی ندارید، بهتر است در این زمینه با فردی متخصص مشورت کنید. کادر متخصص گروه کاشی پنچه پور به مشتریان عزیز خود کمک می کنند تا بسته به محیط آشپزخانه خود، بهترین نوع کاشی مدرن را انتخاب کنند. برای بهره مندی از خدمات این مجموعه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *